Mapa strony
Odpowiemy na wszystkie pytania, doradzimy, umówimy na wizytę.
fax (32) 450-85-10
42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie
Serdecznie zapraszamy na kolejną edycję Światowych Dni Przedsiębiorczości, które po raz kolejny organizujemy wraz z Urzędem Miasta Tarnowskie Góry oraz Izbą Handlowo Przemysłową. Więcej szczegółów po rozwinięciu.
Poniżej znajduje się lista stron w serwisie. Można ukryć wybrane strony, aby nie wyświetlały się w mapie strony. Edytuj plik database/config.php i ustaw zmienną: $config['disable_pages_in_sitemap']
- O firmie
- Home
- Pierwsze trzy miesiące 50% taniej
- partnerzy
- Usługi
- Prowadzenie ksiąg handlowych
- Prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z przepisami ustawy o rachunkowości
- Opracowanie, modyfikacje i wdrożenie polityki rachunkowości
- Opracowanie, modyfikacje i wdrożenie zakładowego planu kont
- Sporządzanie bilansu otwarcia
- Weryfikacja formalna i rachunkowa dokumentów
- Przygotowanie dokumentów do księgowania
- Kontrola i przegląd rozrachunków, uzgadnianie sald
- Sporządzanie sprawozdań finansowych (bilans, rachunek zysków i strat, informacja dodatkowa, rachunek przepływów pieniężnych, zestawienie zmian w kapitale własnym)
- Rozliczanie z tytułu podatku od towarów i usług
- Prowadzenie rejestrów VAT
- Sporządzanie deklaracji VAT oraz informacji VAT-UE i VAT-27
- Konsultacje dotyczące systemu korekt za złe długi w podatku od towarów i usług
- Prowadzenie ewidencji środków trwałych
- Przygotowanie informacji podatkowych do urzędu skarbowego
- Sporządzanie zeznań rocznych PIT, CIT
- Sporządzanie deklaracji VAT oraz informacji VAT-UE i VAT-27
- Odzyskiwanie VAT od zakupów związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej, dokonanych w innych państwach Unii Europejskiej
- Dodatkowe usługi księgowo - finansowe uzgodnione z klientem
- Sporządzanie zgłoszeń identyfikacyjnych i aktualizacyjnych NIP, CEIDG
- Prowadzenie wyodrębnionej księgowości projektów finansowanych środkami unijnymi
- Prowadzenie ksiąg rachunkowych w siedzibie klienta
- Nadzór nad księgami rachunkowymi prowadzonymi przez działy księgowe przedsiębiorstw
- Udostępnianie modułów Optimy (Kasa/Bank, Handel)
- Bieżące prowadzenie rozrachunków i przygotowywanie paczek przelewów do banku
- Możliwość drukowania przelewów do US
- Sporządzanie sprawozdań GUS
- Prognozowanie finansowe
- Sporządzanie analiz finansowych
- Pomoc w przygotowywaniu wniosków kredytowych do banku
- Pomoc w przygotowaniu wniosków leasingowych
- Informowanie o zmianach w prawie podatkowym oraz innych dziedzinach prawa mających wpływ na działalność gospodarczą klienta, w tym również wdrażanie nowych rozwiązań dotyczących ewidencji księgowej i podatkowej w związku ze zmianami przepisów
- Prowadzenie podatkowych ksiąg przychodów i rozchodów
- Prowadzenie ksiąg podatkowych małych podmiotów gospodarczych: podatkowej księgi przychodów i rozchodów oraz ewidencji przychodów zgodnie z aktualnymi przepisami
- Weryfikacja formalna i rachunkowa dokumentów
- Przygotowanie dokumentów do księgowania
- Prowadzenie ewidencji środków trwałych
- Prowadzenie ewidencji wyposażenia
- Przygotowywanie szablonów druków uzupełniających prowadzenie pkpir
- Kontrola prawidłowości prowadzenia pkpir
- Rozliczanie z tytułu podatku od towarów i usług
- Rejestry VAT
- Sporządzanie deklaracji VAT i informacji: VAT-UE, VAT-27
- Konsultacje dotyczące systemu korekt za złe długi w podatku od towarów i usług
- Prowadzenie ewidencji ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych
- Rozliczanie przychodów z tytułu najmu
- Przygotowanie informacji podatkowych do urzędu skarbowego
- Sporządzanie zeznań rocznych PIT
- Sporządzanie deklaracji VAT oraz informacji VAT-UE i VAT-27
- Odzyskiwanie VAT od zakupów związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej dokonywanych w innych państwach UE
- Dodatkowe usługi księgowo - finansowe uzgodnione z klientem
- Sporządzanie zgłoszeń identyfikacyjnych i aktualizacyjnych NIP, CEIDG
- Udostępnianie modułów Optimy
- Bieżące prowadzenie rozrachunków i przygotowywanie paczek przelewów do banku
- Sporządzanie sprawozdań GUS
- Możliwość przygotowania przelewów do US
- Pomoc w przygotowywaniu wniosków kredytowych do banku
- Pomoc w przygotowywaniu wniosków leasingowych
- Informowanie o zmianach w prawie podatkowym oraz innych dziedzinach prawa mających wpływ na działalność klienta, w tym również wdrażanie nowych rozwiązań dotyczących ewidencji księgowej i podatkowej w związku ze zmianami przepisów
- Kadry i płace
- Zatrudnianie pracownika w przedsiębiorstwie
- Przygotowanie umowy o pracę oraz dodatkowych informacji
- Sporządzenie stosownych aneksów w czasie trwania stosunku pracy
- Przygotowanie innych dokumentów w czasie trwania umowy o pracę np. upomnienia, nagany, wypowiedzenie itp.
- Sporządzenie świadectwa pracy
- Prowadzenie akt osobowych
- Informowanie o kończących się terminach np., umów, badań itp.
- Przygotowywanie niezbędnych dokumentów w przypadku zmian w prawie pracy
- Wpinanie i numerowanie dokumentów w stosownych teczkach osobowych
- Przygotowywanie druków A-1 w zależności od potrzeb
- Umowy cywilnoprawne
- Przygotowywanie stosownych umów zależnie od ich rodzaju (zlecenia i dzieło)
- Rozliczanie umów - przygotowywanie rachunków wypłaty
- Przygotowywanie stosownych druków celem zatrudnienia obcokrajowca
- Rozliczanie umów cywilnoprawnych zawartych z cudzoziemcami
- Przygotowywanie druków A-1 w przypadku delegowania lub delegacji zleceniobiorcy
- Rejestracja w systemie ZUS
- Sporządzanie i wysyłanie w formie elektronicznej dokumentów rejestrujących osoby z właściwym kodem zatrudnienia
- Rejestrowanie członków rodziny
- Sporządzenie deklaracji rozliczeniowych
- Sporządzanie dokumentacji rozliczeniowej pracownika
- Sporządzanie list płac - naliczanie wynagrodzenia oraz należnych zasiłków
- Sporządzanie i wysyłka Informacji rocznych dla pracownika PIT-11, PIT-40 itp.
- Sporządzanie i wysyłanie Deklaracji rocznych PIT-4R, PIT-8AR, IWA
- Sporządzanie zaświadczeń
- Sporządzanie wniosków o refundację wynagrodzeń uczniów
- Współpraca z Urzędami Skarbowymi i ZUS
- Współpraca z GUS i PFRON
- Sporządzanie i wysyłanie sprawozdań do GUS
- Składanie wniosków o dofinansowanie dla pracowników niepełnosprawnych
- Obowiązki pracodawców wobec PFRON
- Doradztwo podatkowe i biznesowe
- Doradztwo podatkowe
- Doradztwo związane z prowadzeniem działalności gospodarczej
- Nadzorowanie w trakcie procesu tworzenia, przekształceń i likwidacji podmiotów gospodarczych
- Doradztwo w zakresie procedury rejestracji działalności gospodarczej
- Doradztwo w zakresie wyboru formy opodatkowania
- Kontrola poprawności prowadzonej dokumentacji księgowej
- Sporządzanie zeznań i deklaracji podatkowych
- Doradztwo w zakresie optymalizacji obciążeń podatkowych
- Doradztwo w zakresie zobowiązań podatkowych
- Kontrola operacji finansowych pod względem ryzyka podatkowego
- Konsultacje i porady w zakresie interpretacji aktów prawnych oraz zdarzeń wywołujących skutki podatkowe
- Pomoc w trakcie kontroli podatkowych i postępowania podatkowego
- Pomoc w przygotowaniu dokumentów do kontroli podatkowych
- Reprezentowanie podatników w trakcie trwania kontroli
- Wspieranie podczas kontroli podatkowej i skarbowej
- Sporządzanie wyjaśnień i opinii prawno-podatkowych
- Sporządzanie odwołań od decyzji oraz skarg do sądów administracyjnych w sprawach podatkowych
- Reprezentowanie podatników przed organami podatkowymi, skarbowymi i sądami administracyjnymi
- Szkolenia dotyczące zagadnień podatkowych
- Szkolenia dotyczące podatków dochodowych
- Szkolenia dotyczące podatku VAT
- Szkolenia dotyczące zmian w obowiązującym systemie podatkowym
- Szkolenia w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej
- Doradztwo kadrowo-płacowe
- Doradztwo związane ze stosunkiem pracy
- Doradztwo w zakresie form zatrudnienia
- Doradztwo w zakresie sposobów rozwiązania umowy o pracę
- Doradztwo w zakresie prowadzenia akt osobowych oraz sporządzania wymaganych dokumentów
- Specjalistyczne doradztwo
- Doradztwo w zakresie podatków
- Doradztwo w zakresie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych
- Doradztwo w zakresie spraw pracowniczych
- Pomoc w trakcie kontroli ze strony urzędu skarbowego, ZUS i PIP
- Pomoc w przygotowaniu dokumentów do kontroli
- Reprezentowanie podatników w trakcie kontroli
- Wsparcie podczas kontroli
- Sporządzanie wyjaśnień i opinii
- Sporządzanie odwołań od decyzji oraz skarg
- Reprezentowanie podatników przed organami podatkowymi, skarbowymi i sądami pracy
- Szkolenia
- Szkolenia dotyczące zagadnień pracowniczych
- Szkolenia dotyczące zagadnień ZUS
- Szkolenia dotyczące zmian w przepisach odnośnie zatrudnienia
- Usługi towarzyszące
- Dotacje
- Prowadzenie ksiąg handlowych
- Referencje
- Aktualności
- FAQ
- Nasza kadra
- Galeria
- Kontakt
- Strefa Klienta
- Polityka Prywatności
- Szybka Wycena
- Bezpłatne konsultacje
Odpowiemy na wszystkie pytania, doradzimy, umówimy na wizytę.
fax (32) 450-85-10
42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie
Serdecznie zapraszamy na kolejną edycję Światowych Dni Przedsiębiorczości, które po raz kolejny organizujemy wraz z Urzędem Miasta Tarnowskie Góry oraz Izbą Handlowo Przemysłową. Więcej szczegółów po rozwinięciu.